Konami, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Remake‘e dair yeni detaylar paylaştı. Production Hotline serisinin son bölümünde, oyunun kamuflaj ve iyileştirme sistemlerine dair kapsamlı bilgiler sunuldu. 2004’te çıkan orijinal oyun, kamuflaj sistemi ve dinamik iyileştirme menüsü gibi özellikleriyle devrim yaratmıştı. Yeni yapımda bu özellikler daha da detaylandırılarak modernize ediliyor.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater: Yeni Detaylar ve Oyun Mekanikleri
Yayınlanan videoda, Snake Eater remake için dört farklı renk filtresi tanıtıldı: Normal, Eski, Retro ve Sepya. Bu filtreler, oyunun görsel tarzını kişiselleştirmenize olanak tanıyor. Kamuflaj sistemi ise, Big Boss’un kıyafetlerinin çevresel koşullara nasıl uyum sağladığını gösteriyor. Örneğin, çamurlu bir bataklıkta süründüğünüzde kıyafetleriniz çamurla kaplanıyor ve daha sonra bir ormanda yürürken kıyafetlere yapraklar yapışabiliyor. Vurulduğunuzda veya bıçaklandığınızda kıyafetleriniz bu hasarın izlerini taşıyor, yırtıklar ve delikler oluşuyor.
Oyun, yeni eklenen modern kontrol stilinin yanı sıra orijinal kontrol stilini de içeriyor. Oyuncular, kamuflaj, yakın mesafe dövüşü, iz sürme, tırmanma, düşmanları sorgulama, avlanma ve yaralanmaları tedavi etme gibi çeşitli mekanikler kullanarak düşmanlarını alt edecekler. Ayrıca, tuzaklar, gölgelerde saklanan tehditler ve yırtıcıları uyaran sesler gibi unsurlar da oyunun gerilimini artıracak.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, orijinal hikayeye sadık kalırken modern teknolojiyle güncellenmiş bir oyun deneyimi sunuyor. Konami, bu yeniden yapımın hayranlarına nostaljiyi yeniden yaşatmayı ve yeni nesil oyunculara unutulmaz bir macera sunmayı hedefliyor.
Unreal Engine 5 ile geliştirilen oyun, görsel açıdan oldukça etkileyici görünüyor. Çıkış tarihi ve sistem gereksinimleri ise henüz açıklanmadı.