Donanım Arşivi 600K Özel Çekiliş İle Hediye Edeceğimiz Ürünlerin Listesi

Uzun zamandır takipçilerimiz bizden istediği büyük çekilişimi nihayetinde organize ettik ve şuan karşınızda toplam değeri 30.000 TL olan bir büyük çekiliş bulunmakta. Çekilişimizde AMD, MSI, Asus, Cougar, Gamepower, James Donkey, Rampage, Gamemax, Team Group, Apacer ve Xigmatek gibi markaların bir çok ürünü bulunmaktadır.

Videomuzda çekilişimize katılmanız için yapılması gerekenlerin neler olduğunuz açıklamıştık. Herkese bol şans diliyoruz.

CPU
Ryzen 3 3200G
Ryzen 5 3400G
Ryzen 5 3600X

CPU COOLER
Wraith Max
Wraith Max
Xigmatek WP1266

RAM
Ballistix 8GB 3000MHz
Ballistix 8GB 3000MHz
Team T-Force Vulcan Z 8GB 3000MHz
Apacer Panther Rage 8GB 3000MHz RGB
Apacer Panther Rage 8GB 3000MHz RGB
Team T-Force Vulkan Z 16GB 3000MHz
Team T-Force Xcalibur RGB 16GB (8+8) 3200MHz
Team T-Force Night Hawk RGB 16GB (8+8) 30000MHz

SSD
Team GX1 240GB 2.5″ SSD
Apacer AS2280P2 240GB M2 SSD
Apacer AS2280P2 240GB M2 SSD
Apacer Panther AS340 480GB 2.5″ SSD
Team T-Force Vulcan 500GB 2.5″ SSD
James Donkey 512GB NVMe M2 SSD
James Donkey 512GB NVMe M2 SSD
James Donkey 1TB NVMe M2 SSD

VGA
MSI Gaming X GTX 1660Ti 6GB

MONİTÖR
James Donkey JD27FG1MS144 1MS 144Hz
James Donkey JD27FG1MS144 1MS 144Hz

KASA
Gamepower Wraith ARGB
Gamepower Crimson Guard ARGB
Gamepower Mythril ARGB
Gamepower Warcry
Rampage Spectra
Xigmatek Cyclops

MOUSE
Cougar Minos XT
Asus Strix Evolve
Asus ROG Pugio
Asus Strix Impact
Asus TUF Gaming M3
James Donkey 325RS
James Donkey 125M
Rampage Fighter
Rampage Flare
Rampage Blazefury
Trex 10.000DPı Gaming Mouse
Gamepower Phoenix
Gamepower Bane
Gamepower Ursa RGB

KULAKLIK
Cougar Phontum Essential Ivory
Cougar Attila
Asus TUF Gaming H3
James Donkey 008
James Donkey 008
James Donkey 712
Gamepower Medusa
Gamepower Tinker V2 Black
Gamepower LUNA
Rampage Comfy
Rampage Forte-Y

KLAVYE
Gamepower KATANA / mekanik
Gamepower KATANA / mekanik
Gamepower Mirana / mekanik
Gamepower Warlock / mekanik
James Donkey 612 / mekanik
James Donkey 612 / mekanik
James Donkey 610S / mekanik
James Donkey 610S / mekanik
Rampage Orion / mekanik
Gamemax GM-X560QU / mekanik
Cougar Vantar

 

Çekilişimize destek veren AMD, MSI, Asus, Cougar, Gamepower, James Donkey, Rampage, Gamemax, Team Group, Apacer ve Xigmatek’e teşekkürler

182 YORUMLAR

  1. İnşAllah bana çıkar pc alamıyorum oyun oynayamıyorum internet cafeye gitmekte zoruma gidiyor o yüzden sadece video izliyorum lütfen bana çık ya lütfen ya

        • Yorumlarin , sunumun, olusturdugun videolarin tasarimlari basarili Abdullah kardesim. Bi cok malzememi alirken videolarin ve yorumlarin isik tuttu tesekkur ederim paylasimlarin icin.
          En son laptoptan masaustune gectim tum sistemimi kendim topladim .
          Donanimarsivi yardimiyla sistem donanimlarimin tercih etmem konusunda vedeolarin yol gosterici oldu .

          Sistem parcalarimi senlede paylasmak isterim
          Msi mpg x570 gaming pro carbon wifi
          Msi rtx 2080 super ventus xs oc
          Msi mag vampiric 011c
          Msi optix mag271cqr 144hz 1 ms 2k
          Adata xpg spectric d41 3600 ram (8*8=16gb)
          Ryzen7 3700x
          Gamepower 1650w 80+ gold power suply
          Hi level HLV-M2PCIeSSD2280/512G 3300MB/s 3100 sata
          Kanimca ve uzun arastirmalarim sonucu birbiriyle uyumlu guzel bi sistem tercih ettigi dusunuyorum
          VARMİ SENCE DOSTUM Bİ EKSİK bir bilen olarak yorumunu bekliyorum
          Cekilise katildim umarim bizede nasip olur … Tesekkurler bro☺️

      • sana çıksa nolucak.o işlemciyi çalıştıracak anakart alacaksın. almışken bide ekran kartı alayım dersin. onuda çalıştırmak için bi power gerekecek. oldun 2000 liralık 🙂

  2. İnşallah ihtiyacım işlemci çıkar Ryzen 3600x Allah büyüktür.
    Bu arada bu kadar büyük bir çekiliş için teşekkürler Abdullah Abi.

  3. Bilgisayarimi tam olarak 12 yıl önce annemler aldı ve bilgisayarımdaki ekipmanlarla 12 yıllık zaten klavyem bozuldu çalışmıyor mause da takılıyor. Bilgisayarımdaki en iyi 2 oyun minecraft ve zula daha bişe kaldırmıyk 2 gb ram i var 32 bit dual core işlemci si var sadece bana klawye mause gelse de olur. INŞAALLAH bana çıkar

  4. işallah kasa yada monitör çok istiyorum ben bu dunyada engellli bireyim zaten donanım arşive burdan sesleniyorum işallah banada çıkar cok ama çok istediğim ürünler var şimdiden tesekurler

  5. BEN ZATEN TEK KATILIM FORMUNU DOLDURMAMIŞTIM HERKEZE BAŞARILAR DİLİYORUM DUGU SÖMÜRÜSÜNE GEREK YOK BİZ DE PARA BASMIYORUZ YANİ

  6. BEN ZATEN TEK KATILIM FORMUNU DOLDURMAMIŞTIM ONU DA ŞİMDİ YAPTIM HERKESE BOL ŞANSLAR. DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPMAYA GEREK YOK BİZDE BURDA PARA BASMIYORUZ ZATEN.

  7. abim youtube begenilenlerini bir türlü gizliden cıkartamadım kanalimda begenilen videolar gizli diyor birde insta gizli sorun olurmu

  8. Arkadaşlar hakkı olan kazansın, benim gibi bilgisayarı olmayan veya 20 FPS-10 FPS de oyun oynayan arkadaşlar bu çekilişten hakkını alsın. Ama umarım ben kazanırım Allah’ım inşallah bu çekilişten hakkımı olanı verir, o günleri gösterir (en azından bir mekanik klavye çıksın ya da ekran kartı).

  9. Yorumunuz onay bekliyor
    Gerçekten bu çekilişten bir şey kazanamazsam şans 0 ve artık hiçbir çekilişe katılmam . Çıkarsa da bilgisayar toplama zamanı artık geldi.

  10. gonul cok isterki banada ciksin ama neyden şansımız cıkmış ki bu cekilişten cıksın artik bilgisayar alinmiyor cok pahali insallah abdullah kardeşimiz hak eden insanlara verir inşallah

  11. Bi bilgisayarım bile yok komşunun bilgisayarından çekilişe katıldım inşallah iyi birşey çıkarda satıp pc toplarım.

  12. Abi bütün çekilişlere nerdeyse katıldım ama hiç birzaman şanslı olamadım inşallah bu sefer şanslı olurum pc için para biriktiriyordum ama ensonunda vaz geçtim

  13. Bilgisayarim yok ki kod yazayim isalah bana cikarki yazilim yaza bileyimki ulkemize katki olsun madi durum kotu diye bilgisayarda alamiyorum isalah bana car kasa

  14. Sen nasıl kral bi adamsın nerdeyse tüm videolarını izlemişidir ihiyacım olanlar hep işime yaramıştır bu çekiliş süper oldu teşekkür ederiz

  15. Ben sosyal medya kullanmadığım için isimsiz hesaplardan paylaştım ve linkini verdim, umarım çekilişe dahil edilirim.

  16. Herhangi birşeye ihtiyacım var. Pc toplamayı düşünüyorum. Az da olsa pc’mde katkınız olursa çok mutlu olurum. Sizi seviyorum. İnşallah ihtiyacı olana çıkar.

  17. Kardeşime güveniyorum umarım çekiliş adil olur ve birilerini kayırmak olmaz. Bu zamanda gerçekten insanlar çok kandırılıyor isteğim gerçekten çekilişin yapılması ve hak edenin alması . İyi günler dilerim başarılar

  18. Gönül isterki ekran kartı çıksın ama istemekle olmuyor. Bana ne çıkarsa ihtiyaç sahibi birine vermeyi planlıyorum. Çok şükür bilgisayarım var işimi gören 🙂 Bol şans

  19. Abdullah merhaba instagram kullanmıyorum kendim olarak ama birtane 3.5k takipçili sayfam var onu kullanıyorum aktif olarak bu kabul olur mu çekilişte yoksa kendime ait hesap açmak istemiyorum vakit aldığı için çıkarsa kabul edermisin ?

  20. Kulaklık da 1 tane olsa bile hyperx cloud 2 görsek çok daha güzel olurdu ama yine böyle birşeyi yapmak kolay değil eline emeğine sağlık canım abim

  21. Herkese Bol Şans arkadaşlar umarım hediyelerin hepsi tek kişiye gitmez cünkü öyle olursa üzülürüm herkes icin 1 tane hediye çıksa olur. cıkan her 1 kişiye 1 hediye olsa tamamdır.

  22. Ekipmanlardan 1 isi bile çıksa yeter mevcut sistemi update etmiş olurum birkaç ay sora 2080ti ekran kartı alırsam besleyememe gibi bir sorunum kalmaz 3. Nesil R5 işlemcilerle veya 1650s ekran kartımı 1660ti update etmiş olurum 🙂 her halükarda update completed…

  23. Abi inşallah bana cıkar amin 11 senelik bilgisayarı kullanoyorum ram soketi yandı bilgisayarım calışmıyo inşallah bana cıkar
    Amin

  24. Bana Monitör yada kasa çıksın çok ihtiyacım var Sadece bi laptopum var oda sadece zula oynatıyor Kasıyor bile oynarken Okadar kötü laptopum var internet kafeye gidiyorum ama sürekli sürekli param gidiyor inşallah bana çıkar

  25. abi pc var ama 2 gb ram var ekran kartı yok 1.68 ghz olması gerek hiç oyun oynayamıyom inşallah banada çıkar bişeyler 1 yıldır takipteyim seni takip ettiğimden beri 3 kanal değiştirdim GameTimeTR diye Yusuf_TR diye şimdide Hormonsuz Salatalık var 😀

  26. Abi bu sistemi kurmak istiyorum önerin tavisiyen var mi ?

    Samsung S24F356F 59,8 cm (23,5 inç)

    CORSAIR 3in1 Gaming Bundle (K55+M55 RGB Pro+MM300), 3in1

    Lioncast LX30 RGB Headset

    AMD Ryzen 7 2700X RGB LED

    16GB G.Skill Aegis DDR4 8GB 3.000

    MSI B450M-A Pro Max Mainboard

    480gb SSD

    be quiet! System Power 9 400w

    Windows 10 OEM

    Kasa- Cooler Master Masterbox 3.1

    AMD RX 5700 8GB

  27. böyle heyecan dolu bir sürpriz karşımda inanılmaz gerçekten ama şu güzel ekran kartına gerçekten çok ihtiyacım var bakalım bol şans herkes saygılar

  28. inşallah bana çıkar 2 yıldır 3bin tllik senin topladığın bilgisayarı almak için para biriktiriyorum mönitörle beraber 4 bin tl oluyor bende hala 2.400 tl var okulda hep takdir alsamda annemler almıyor insallah bana çıkar tek istediğim şey bu

  29. Allahım lütfen bana çıksın yıllardır bilgisayar istiyorum alamıyorum buda çıkmassa bi 3 4 yıl daha alamam inşallah bana çıkar abi

  30. Allahım lütfen bana çıksın yıllardır bilgisayar istiyorum alamıyorum buda çıkmassa bi 3 4 yıl daha alamam inşallah bana çıkar abi inşallah ama diğer arkadaşlarada başarılar

  31. İnşallah bana çıkmaz da, ihtiyacı olana kesin çıkar. Bir-az daha din eklemesi yapacağım. “İnşallah- inşallah- ne olursa olur filan- istiyorum alamıyorum çaba göstermedim hiç istiyorum.” Lanet olsun yeter çekiliş bu… Neyse boş yaptım. Yani bir çok kişiye göre… Anlayanlara selamlar~ Umarım herkes istediği eşya’y, çekiliş sayesinde, kendi şansları ile temin edebilir.

  32. Herkese bol şanslar dilerim. Umarım en çok ihtiyacı olana çıkar. Bana çıkar mı, çok isterim ama hiç bir fikrim yok. Şansıma güvenmekte bana göre değil. Güvensem de sadece şans olarak kalır ve farklı bir şekilde açıklanamaz. Yine de şansıma bağlı bir umudum olduğunu düşünerek katılıyorum.
    “İnşallah” denen lütuf kelimesi dine bağlı olduğu için, bir eğlence aracına katkı sağlayacak şekilde kullanmayalım, demek isterim. Ekstra olarak, bu şansa bağlı bir şey olduğu içinde, kötü bir durum bunun kelimenin hep söylenmesi.
    Eğer cidden bir şeylere katkı sağlayacağınızı düşünüyorsanız bu şekilde ki, bu bayağı zor buradan bakıldığına göre…
    İstenilen eşya dışında farklı bir şey çıkma olasılığı da var. Yine de çıksa bile istenilmeyecek veya ziyan edilecek, her hangi bir eşya göremiyorum şahsen.
    Her neyse~ Herkes umarım istediği şeyi kendi şansına bağlı şekilde alabilir.

  33. Allah’ım lütfen bana PC çıksın babam almıyor bugüne kadar hiçbir çekilişte bana en ufak birşey çıkmadı nolur Allah’ım çıksın ! AMİİİN !

  34. Abi yine bomba çekiliş yapıyorsun seni ne zamandır severek takip ediyorum şimdiye kadar bir şey çıkmasa da canın sağolsun bunda şansımıza ne çıkarsa bakalım belki de çıkmaz ama en çok ihtiyacım olan monitör bu yazın sonunda kasa almayı düşünüyorum yine senin önerip incelediklerinden

    • Şimdi sadece bi ödülün bana çıkması ve bilgasayar toplama hevesiyle hepsiburada’ya girip, gamer ürünlerine bakıp, hiçbirine paramın yetmemesi yok mu?

  35. Annem babam ayrı devletin yaptığı yardım ile geçim yapıyoruz malesef bilgisayar alacak param yok inşallah bana çıkar severek takip ediyorum #donanimarsivi

  36. Herkesın kendıne gore ıhtıyacı var bugun kulaklık alıcaktım 100 Tl var elımde ne alsam derken aklıma donanım arsıvı geldı vıdeolara nasıl daldıysam gece 03.16 suanda daha yenı cekılısı gorup katıldım Allah herkesın ıhtıyacı olan urunun cıkması nasıp etsın. Allah Donanım Arşivi kanalındaki butun herkese de bol kazanclar versın basarılarının devamını dılıyorum abı 2016 da kesfettım sızı cızgınızı hıc bozmadınız helal olsun. 🙂

  37. İnşallah en ufak bişey bile çok mutlu eder beni çünkü çok ihtiyacım var 3 senedir PC toplamaya çalışıyorum babamdan da para istemeye çekiniyorum eli dar biraz şuan şükür bı kasayla bitane 180 GB HDD hardisk im var başka hiç birşeyim yok herhangi bişey beni çok mutlu eder lütfen çıksın

  38. Hayatımda gördüğüm en büyük çekiliş cidden tebrik ediyorum bunca ürünü dostlarına (takipçi kardeşlerine,abilerine) hediye ettiği için

YORUM YAP BROM!

Please enter your comment!
Lütfen adınızı girin