Oyun Geliştiricileri Konferansı 2023’te NVIDIA, bir dizi DLSS 3 duyurusu sundu. Beklendiği gibi Redfall, DLSS Çerçeve Üretimini (RTX ve Reflex ile birlikte) destekleyecek ancak bu durum, bugün duyurulan birkaç yeni oyundan yalnızca bir tanesi.
Her şeyden önce, ön sipariş betası yarın başlayacak olan Diablo IV, DLSS 3‘ü destekleyecek. Blizzard’ın Diablo IV Teknik Direktörü Michael Bukowski yaptığı açıklamada şunları söyledi:
“Diablo IV’te sorunsuz oynanışı desteklemek Blizzard için bir önceliktir. NVIDIA GeForce RTX 40 Serisi donanım ve DLSS 3 üzerinde çalışan Diablo IV’ün yüksek kare hızı bizi heyecanlandırıyor.”
Hem Redfall hem de Diablo IV, ilgili lansmanlar sırasında (2 Mayıs ve 6 Haziran) teknolojiyi destekleyeceğini hali hazırda açıkladı. Maalesef DLSS 3, Diablo IV beta testleri başlayana kadar hazır olmayacak ve bu nedenle kullanıma açılmayacak. Bununla birlikte, ışın izleme teknolojisinden önce oyuna eklenmesi bekleniyor ve bu da sorunsuz yüksek performansın yolunu açıyor diyebiliriz.
Yakında DLSS Frame Generation desteğiyle güncellenecek bir diğer büyük oyun Forza Horizon 5. Playground Games tarafından yapılan açık dünya yarış oyunu, birkaç ay önce DLSS 2 desteği ve ışın izlemeli görüntüler aldı ancak DLSS Süper Çözünürlüğün etkisi oyunun büyük ölçüde CPU’ya bağlı olması nedeniyle pekte bir etkide bulunmadı ve stabil bir şekilde devam etti.
Sweet Bandits Studios’tan Deceive Inc. (21 Mart’ta çıkacak), Heart Core’dan Gripper (29 Mart’ta çıkacak) ve Merge Games’ten Smalland: Survive the Wilds (ayrıca çıkacak) gibi birkaç küçük oyun da DLSS desteği sağlıyor.
Son olarak, NVIDIA DLSS 3; Unreal Engine 5.2 sürümüne entegre edilecek. Epic Games’in ilgili birimden sorumlu Başkan Yardımcısı Nick Penwarden şunları söyledi:
“NVIDIA DLSS 3, gerçekten etkileyici çerçeve oluşturma teknolojisi sunuyor ve Unreal Engine 5.2 eklentisi, geliştiricilere oyunlarının kalitesini ve performansını artırmak için harika bir deneyim sağlıyor.”