Bugün SEGA ve Relic Entertainment, Company of Heroes 3 için bir gecikme duyurdu. Daha önce 17 Kasım’da piyasaya sürülmesi planlanan, beğeni toplayan strateji oyunu serisinin üçüncü bölümü 23 Şubat 2023’te başlayacak. Relic Entertainment Genel Müdürü Justin Dowdeswell’in yaptığı açıklama ise şu şekilde:
“CoH-Dev topluluğuyla son yıllarda çalışmak paha biçilmez bir deneyim oldu ve bugüne kadar Company of Heroes 3‘e yaptıkları tüm katkılar için son derece minnettarız. Franchise tarihinin en büyük ve en sürükleyici oyununu sunmak istiyoruz, bu da oyuncularımızın lansmanda harika bir deneyim yaşamalarını sağlamak için hata düzeltme, dengeleme ve cilalama için biraz daha zamana ihtiyacımız olduğu anlamına geliyor.”
Ayrıca doğrudan kullanıcı geri bildirimlerinden kaynaklanan en önemli iyileştirmelerden bazılarını da şu şekilde açıkladı:
- Relic, yeni tedarik sistemini güncellemek, daha agresif bir yapay zeka uygulamak ve liman ve havalimanı geliştirmeleriyle haritada daha hızlı seyahat görmek gibi yepyeni Dinamik Kampanya Haritasında belirgin iyileştirmeler yaptı.
- Stüdyo, gölgelendirici teknolojisini ve ince ayarları geliştirerek, savaşlar sırasında görsel kum ve ayrıntılara daha güçlü bir odaklanma ekledi. Ayrıca Relic, Company of Heroes 3‘ün genel aydınlatmasında önemli değişiklikler yaptı.
- Relic, kamera konumlandırmasında değişiklikler yaparak ve daha net mini harita bilgileri sağlayarak, an be an oynanabilirliği geliştirdi. HUD düzeninde ve kullanıcı ara yüzünün genel temasında da iyileştirmeler yapılıyor.
- Oyuncuların Kasım 2021’de Multiplayer Pre-Alpha ile denemeler yaptığını görmek , geliştiricilerin Battlegroups, yükseltme ağaçları, birimleri ve çağrı yetenekleri üzerinde önemli iyileştirmeler yapmasına gerçekten yardımcı oldu.
- Relic, belirli karakterlere ve oyunda yer alan yerel aksanlarına özgün olduklarından emin olmak için dış ses satırlarının bölümlerini gözden geçirdi ve geliştirdi.
Bu arada hatırlatmakta fayda var Company of Heroes 3 şu anda Steam’de önceden sipariş edilebilir durumda. Birkaç gün önce geliştiriciler, Essence Editor modlama araçlarının ilk gün destekleneceğini ve mod yapımcılarının kullanıcı tarafından oluşturulan içerik oluşturmasına ve ardından Steam Atölyesi aracılığıyla paylaşmasına izin vereceğini doğruladı.