“Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin” ve “The Lord of the Rings: Return to Moria”, DLSS desteği olan son büyük yapımlar listesine ekleniyor. Bu oyunlar, DLSS desteğine sahip olan diğer büyük yapımların arasına katılıyor, bunlar arasında; Alan Wake 2″, “Call of Duty: Modern Warfare III “, ” Cyberpunk 2077: Phantom Liberty “, “Diablo IV” ve daha fazlası bulunuyor.
Bethesda, 8 Kasım’da DLSS 3 desteğiyle Starfield’ın Steam beta güncellemesini yayınladı. Ayrıca, The War Within DLC’yi dört gözle bekleyen World of Warcraft oyuncuları NVIDIA Reflex desteğine sahip olacak.
DLSS 3 İle Starfield Steam Beta
Starfield’ınSteam beta güncellemesi, güncellemenin daha sonraki bir tarihte resmi olarak yayınlanmasından önce DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution, Deep Learning Anti – aliasing (DLAA) ve NVIDIA Reflex Low Latency ile kullanıma sunuldu.
DLSS Oyun Haberleri Bu Hafta Şunları İçeriyor
- The Lord of the Rings: Return to Moria™ – şimdi DLSS 2 desteğiyle birlikte sunulan oyunda GeForce RTX oyuncuları, 4K’da performansı ortalama 2,5 kat artıran DLSS 2’nin ilk günden itibaren dahil edilmesi sayesinde ayarları değiştirebiliyor ve en yüksek kare hızlarının keyfini çıkarabiliyor.
- Starfield – Steam beta güncellemesi artık DLSS 3, DLAA ve Reflex ile oynanabiliyor
- Desynced – şu anda erken erişimde, 16 Kasım’da gelecek olan oyun güncellemesi DLSS 3 desteği ekliyor ve her ayar en üst düzeye çıkarıldığında 4K’da kare hızlarını 2,2 kat artırıyor.
- “Remnant II” – 14 Kasım’da “The Awakened King” DLC’si yayınlanıyor. Oyun DLSS 3, DLSS 2, DLAA ve Reflex’i destekliyor. DLSS 3’ü kullanan GeForce RTX 40 Serisi oyuncuları, kare hızlarını ortalama 3,5 kat artırarak GeForce RTX 4070 ve daha hızlı kart sahiplerinin 4K’da maksimum ayarlarda, 60 FPS’nin üzerinde oyunun keyfini çıkarmasını sağlıyor.
- Earth: Revival – DLSS 2 ile 16 Kasım’da açık betaya giriyor (yalnızca Çin anakarası, Hong Kong, Makao, Tayvan ve Japonya’da mevcut)
- Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin 17 Kasım’da DLAA ve DLSS 2 ile piyasaya çıkıyor.
NVIDIA Reflex Desteği, World of Warcraft: The War Within’e Geliyor
Blizzard Entertainment, BlizzCon 2023’te büyük beğeni toplayan çok oyunculu çevrimiçi oyun World of Warcraft için yakında çıkacak üç genişleme paketini içeren Worldsoul Saga‘ yı duyurdu. Oyuncular, 2024’te piyasaya sürülmesi planlanan World of Warcraft: The War Within™ genişletmesinde maceralarına yüzeyin derinliklerinde başlayacaklar. World of Warcraft: Midnight™ ve World of Warcraft: The Last Titan oyuncuları Azeroth’u kurtarmak için eve çağıran üç bölümlük destanı tamamlayacak.
NVIDIA Reflex şimdiden milyonlarca World of Warcraft oyuncusu için sistem gecikmesini azalttı. The War Within için oyuna geri dönenler veya Azeroth dünyasına yeniden girenler için Reflex desteği, GeForce RTX sahipleri için en iyi sistem gecikmesini sağlayacak ve GeForce GTX 900 Serisi kullanıcılarına kadar sistem gecikmesini %26’ya kadar azaltacak.
World of Warcraft: The War Within, yakın zamanda Reflex desteğini ekleyen oyunlar listesine katıldığından, NVIDIA Reflex de hızlı bir şekilde benimsenmeye devam ediyor:
- Alan Wake 2 – Işın İzleme, Reflex ve DLSS 3.5 ile artık erişilebiliyor
- Counter-Strike 2 – GeForce RTX oyuncularının %90’ından fazlası Reflex etkinken oynuyor ve sistem gecikmesinde %35’e varan bir azalma görülüyor
- RIPOUT – NVIDIA Reflex ve DLSS 3 ile artık Erken Erişimde. Reflex, sistem gecikmesini %50’ye kadar azaltırken, DLSS 3, maksimum ayarlar ve ışın izleme etkinleştirilmiş olarak performansı 4K’da ortalama 2,8 kat hızlandırıyor.
- Desynced – 16 Kasım’da gelen bir oyun güncellemesi, Reflex ve DLSS 3 desteğini getiriyor, sistem gecikmesini %57’ye kadar azaltıyor ve kare hızlarını 4K’da 2,2 kat artırıyor ve her ayar maksimuma çıkıyor.
Basın bülteninden derlenmiştir.