Rocksteady Studios‘un merakla beklenen oyunu Suicide Squad: Kill The Justice League, oyun endüstrisine damgasını vuracak gibi görünüyor. Yönetmen Darius Sadeghian, Play Magazine’in 36. sayısında yaptığı açıklamayla, oyunun “hikaye açısından” stüdyonun bugüne kadar yapmış olduğu en büyük oyun olduğunu vurguladı. Batman: Arkham serisinden ilham alan bu yapımda, hikaye ve karakter odaklı yaklaşımın, stüdyonun temel değerleri arasında olduğunu belirtti.
Rocksteady’den Büyük Söz: Suicide Squad Hikayesiyle Çarpıcı Bir Oyun Geliyor
Sadeghian, “Hikaye açısından bu bizim en büyük oyunumuz” derken, Rocksteady’nin bu projede nasıl bir derinlik ve zenginlik sunmayı planladığını merak uyandırdı. Batman: Arkham serisinin başarısını devralan bu oyunun, oyunculara benzersiz bir hikaye deneyimi sunmayı amaçladığı açıkça ortaya çıkıyor.
Ayrıca, lansman sonrası içerikle ilgili yapılan açıklamalar da dikkat çekici. Rocksteady, ilk yıl içinde sunacağı içerikleri “oyuna sahip olan kişiler için tamamen ücretsiz” yapacaklarını belirtiyor. Bu, oyuncuların oyununun birinci yıl sonrasında da sürekli olarak destekleneceği ve yeni içeriklerle zenginleştirileceği anlamına geliyor.
Yaklaşan içerikler arasında yeni hikaye görevleri, koleksiyon öğeleri, teçhizat, mekanlar, kıyafetler ve Suicide Squad’ın yeni üyeleri bulunacak. Özellikle, her yeni üyenin kendi benzersiz mekaniği olacak ve bu özelliklerin oyuncular için ücretsiz olarak açılacak olması, oyunun topluluk odaklı bir strateji izlediğini gösteriyor.
Suicide Squad: Kill the Justice League‘in 2 Şubat 2024’te çıkacak olması, oyun severleri heyecanlandırıyor. Rocksteady’nin bu yapımında nasıl bir hikaye dokusu sunacağını ve oyunculara nasıl bir deneyim yaşatacağını görmek için bekleyiş sürüyor.