PAYDAY 3, uzun bir bekleyişin ardından nihayet oyuncularla buluştu, ancak lansmanı beklenildiği gibi pürüzsüz geçmedi. Starbreeze CEO’su Tobias Sjögren, oyunun piyasaya sürülmesinin ardından ortaya çıkan sorunlar nedeniyle sosyal medya hesabından özür diledi.
PAYDAY 3: Uzun Bekleyişin Ardından Hayal Kırıklığı mı?
Payday 3‘ün çıkışından sadece iki gün sonra, birçok oyuncu bağlantı ve ağ sorunlarıyla karşı karşıya kaldı. Bu sorunlar, oyuncuların oyun içi deneyimlerini olumsuz etkiledi ve hatta bazılarının temel soygun gibi oyun mekaniğini kullanmalarını engelledi.
Steam’deki incelemelerde, oyuncuların bu sorunlara ciddi bir şekilde tepki gösterdiği ve oyunun “Çoğunlukla Olumsuz” derecesini aldığı görüldü.
Tobias Sjögren, bu tür sorunların her zaman önceden öngörülemeyeceğini ve her senaryoya hazırlıklı olmanın mümkün olmadığını kabul etti. Ancak, oyunun tutkulu hayranlarına daha iyi bir deneyim sunma taahhüdünde bulundu ve sorunların giderilmesi için ellerinden gelenin en iyisini yapacaklarını açıkladı.
We are so sorry that the infrastructure didn’t hold up as expected, and although it’s impossible to prepare for every scenario – we should be able to do better. We work tirelessly until we have restored all services and our players can get back to heisting again without issues!
— Tobias Sjögren (@tobiassjogren) September 22, 2023
PAYDAY 2’nin piyasaya sürülmesinden on yıldan fazla bir süre geçmesine rağmen hala bir kült klasiği olarak kabul ediliyor. Bu nedenle, PAYDAY 3 lansmanındaki sorunlar hayranlar arasında büyük bir hayal kırıklığı yarattı.
PAYDAY 3’ün geleceği şu anda belirsiz, ancak geliştirici ekibin oyuncu geri bildirimlerini dikkate alarak oyunu iyileştirmeye çalışacağını umuyoruz.