Yaklaşık altı buçuk ay önce, AMD Core Tech Group Grafik Mühendisi Dihara Wijetunga yaptığı paylaşımlara göre, Wolfenstein Kalesi’ne Dönüş yol izleme modu üzerinde çalıştığını söyledi. Ağustos ayı sonunda bir güncelleme ile birlikte birkaç yeni ekran görüntüsü paylaştı. Neredeyse 2022’nin sonuna gelmişken, Wijetunga tekrardan gündeme geldi ve tüm ana zamansal yükseltme teknolojilerinin (AMD FSR 2, NVIDIA DLSS 2 ve Intel XeSS)’in Return To Castle Wolfenstein için uygulanabilir bir yol izleme haritasını paylaştı.
“Hafta sonu RTCW yol izleyicisine FSR 2, DLSS 2 ve XeSS eklendi! Yol izleme tarafında çalıştıktan sonra daha kolay bir şeyle uğraşmak istedim.”
Bir kullanıcı Wijetunga’ya Wolfenstein için yol izleme modunun çıkış tarihini sorduğunda, şu şekilde cevap verdi:
Gelecek yılın sonuna kadar bir şeyler olmasını umuyorum. Çoğunlukla tek çalıştığım için ilerleme biraz yavaş oluyor.
Kasım 2001’de piyasaya sürülen ve şu anda yok olan Los Angeles oyun geliştiricisi Gray Matter tarafından geliştirilen Return To Castle Wolfenstein için kısacık bilgi verelim, oyunumuz Ocak 2004’e kadar iki milyon adet satmayı başardı ancak o zamana kadar Xbox ve PlayStation 2 limanları da piyasaya sürüldü. 88/100 ortalama puanı ile ifade edildiği gibi, eleştirel incelemeler çok yüksekti, oyunun çok oyunculu tarafı (Nerve Software ve Splash Damage) tarafından geliştirilen övgü payını alıyor.