GeForce ekran kartına sahip Overwatch oyuncuları artık rekabet güçlerini daha da iyileştirmek için sistem gecikmesini azaltan NVIDIA Reflex teknolojisinden yararlanabilecek. NVIDIA Reflex, oyun ayarlarından etkinleştirilebiliyor ve rakipleri daha hızlı hedeflemeye, daha çabuk tepki vermeye ve hedef hassasiyetini artırmaya olanak tanıyor.
Test sunucularında (PTR) yapılan birkaç haftalık testin ardından, sistem gecikmesini %50’ye kadar azaltan ve oyunun tepkimesini önemli ölçüde iyileştiren NVIDIA Reflex, bugün Overwatch’ın ana sunucularında devreye alındı.
NVIDIA Reflex’in hedefleme esnasında sağladığı anlık iyileştirmeler ve sistem gecikmesinin azaltılması, kullanılan kahraman, yetenek ve silahlardan bağımsız olarak oyuncular için en iyi deneyimi sağlıyor.
Rust ve Ghostrunner’a da Reflex Geliyor
NVIDIA ayrıca yakında NVIDIA Reflex düşük gecikme teknolojisine sahip olacak iki yeni oyunu da duyurdu.
- Facepunch Studios’un başarılı oyunu Rust
- One More Level’in futuristik ninja aksiyon oyunu Ghostrunner
NVIDIA Reflex Daha İyi Olmaya Devam Ediyor
NVIDIA Reflex’teki diğer iyileştirmeler şunları içerir:
- CPU’ya bağlı belirli senaryolarda gecikmeyi azaltabilen “Boost” modunda yeni bir optimizasyon güncellemesi yapıldı.
- Yeni optimizasyon Fortnite’da uygulandı uyguladı ve CPU’ya bağlı senaryolarda gecikmeyi ek olarak %15’e kadar azalttı.
- Valorant, bu optimizasyonu bir sonraki yamada devreye alacak. İlk testler, benzer CPU’ya bağlı durumlarda sistem gecikmesinde bir önceki sürüme göre %10-15’lik bir iyileşme gösteriyor.
- Aşağıdakileri içeren dört yeni Reflex Latency Analyzer uyumlu mouse:
- ASUS ROG KERIS KABLOLU
- ASUS ROG KERIS KABLOSUZ
- CORSAIR SABER PRO CHAMPION SERİSİ
- CORSAIR SABER RGB PRO CHAMPION SERİSİ
• Üç mouse üreticisi, Reflex Latency Analyzer’ı etkinleştirmek için aşağıdakileri içeren ürün yazılımı güncellemeleri yayınladı:
- AOPEN Fire Legend GM310
- Acer Predator Cestus 350
- Razer Deathadder v2 Pro
• Acer, yeni Predator X25 360Hz Reflex Latency Analyzer donanımlı monitörü piyasaya sürdü
• NVIDIA’nın GeForce Experience uygulaması, aşağıdakiler dahil, kullanıcı tarafından talep edilen çeşitli özellikleri içerecek şekilde güncellendi:
- Tüm performans izleme verilerini bir CSV dosyasına kaydetme yeteneği (FPS ve Reflex Latency Analyzer’dan gelen gecikme istatistikleri dahil).
- Reflex Latency Analyzer’ın ortalama için kullanacağı örnek sayısını seçme yeteneği.
- Bir oyunun ne zaman CPU veya GPU’ya bağlı olduğunu kolayca belirlemeye yardımcı olmak için gecikme ölçümleri kümesine GPU kullanımının eklenmesi.
Basın bültenidir.