Banishers: Ghosts of New Eden, geliştirici Don’t Nod tarafından sunulan bir RPG oyunu olarak dikkat çekiyor. Oyunun oynanışına dair yeni bir fragman yayınlandı ve özellikle karakter değiştirme özelliği oyunseverler arasında merak uyandırıyor.
Banishers: Ghosts of New Eden, RPG Severlere Yenilikçi Bir Oynanış Deneyimi
Bu geçiş özelliği, Red ve Antea karakterlerinin birbirinden farklı yeteneklerini etkili bir şekilde kullanma şansı ve iki ana karakter arasında anında geçiş yapma yeteneği sunuyor. Fragman, bu geçişin savaş sırasında nasıl sorunsuz bir şekilde gerçekleştiğini gösteriyor.
Red, hayaletleri kovma ve nişancılık konularında uzmanlaşmışken, Antea daha çok hayaletlerle etkileşim kurma yeteneğine odaklanmış durumda. Oyuncular, her iki karakterin güçlü yönlerini kullanarak düşmanları alt etmeye çalışacaklar.
Fragman aynı zamanda Red ve Antea arasında geçiş yapmanın sadece stratejik bir önem taşımadığını, aynı zamanda bir sinerji yaratmanın ve boss savaşlarını daha etkili bir şekilde tamamlamanın anahtarı olduğunu vurguluyor. Bu da oyunculardan, karakterler arasında geçiş yapma becerisiyle oyunun derinliklerine inmelerini ve daha taktiksel düşünmelerini gerektirecek.
Don’t Nod’un yaratıcı direktörü Philippe Moreau, oyunun dövüş sistemi için God of War’dan ilham aldıklarını ve bu sayede oyunculara etkileyici bir deneyim sunmayı amaçladıklarını belirtti. Fragman, God of War’ın etkilerini gösteriyor ve Banishers: Ghosts of New Eden‘ın bu tür oyunlara ilgi duyanları heyecanlandıracağı düşünülüyor.
Banishers: Ghosts of New Eden, PlayStation 5, Xbox Series X|S ve PC platformları için 13 Şubat 2024 tarihinde piyasaya sürülecek.