Connect with us

Merhaba, ne aramıştın?

Oyun Haberleri

IO Interactive Türkiye’ye Ofis Açtı!

Kuruluşu 1998 yılına dayanan IO Interactive’in İstanbul ofisi faaliyetlerine başladı. Merkezi Danimarka – Kopenhag’ın yanı sıra İspanya – Barselona ve İsveç – Malmö’de stüdyoları bulunan IO Interactive’in İstanbul ofisi, şirketin Orta Doğu ve Asya bölgelerinin merkez üssü haline gelecek. HITMAN, Kane & Lynch, Mini Ninjas ve Freedom Fighters oyunlarının yapımcısı IO Interactive, şu anda Project 007, Project Fantasy ve HITMAN üzerinde çalışıyor ve aynı zamanda ödüllü oyun motoru Glacier’i de geliştirmeyi sürdürüyor.

Yetenek havuzunu global çapta genişleten IO Interactive; başlangıç seviyesi, uzman veya lider vasıflarına sahip Oyun Tasarımcıları, Multiplayer Yazılımcıları, C++ Yazılımcıları, Animasyon Sanatçıları, Bölüm Sanatçıları, Bölüm Tasarımcıları, UI Tasarımcıları ve daha pek çok alanda ekip arkadaşı arayışına Türkiye stüdyosunu da dahil etti. Bunlara ilave olarak İnsan Kaynakları, Muhasebe ve Ofis Koordinatörü gibi operasyonel pozisyonlar için de alımlar sürerken IO Interactive, Türkiye’de 150 kişilik bir istihdama ulaşmayı hedefliyor. Üç farklı lokasyonda 300’e yakın çalışanı olan IO Interactive’de çalışmak isteyenler, başvurularını IO Interactive LinkedIn hesabı üzerinden () ve IO Interactive web sitesi (http://bit.ly/3JhDdLE) üzerinden yapabilirler.

“Dünyanın Nadir Bağımsız Büyük ve AAA Oyun Yapımcılarından Biri Olmak, Sonsuz Özgürlük Sağlıyor”

25 yıllık geçmişinde farklı satın alma ve ortaklık süreçleri yaşayan IO Interactive’in 2017’den beri yoluna büyük finans ortağı olmadan devam ettiğini belirten IO Interactive CEO’su Hakan B. Abrak, “Finans ortağı olmadan, oyun tutkunlarını memnun edecek ürün ve hizmetler üretmek, bizlere sonsuz bir özgürlük sağlıyor. Belirtmeliyim ki IO Interactive’de çalışmaya başlamamdan bu yana çok istediğim İstanbul ofisimizi açmış olmaktan gurur duyuyorum. Türkiye, burada bulunan potansiyel ve genç kitlenin yanı sıra bizlere Orta Doğu ve Asya bölgesindeki potansiyel yeteneklere de erişim imkanı sağlayacak. Ayrıca Türkiye’ye gelmemizle birlikte, AAA sektörünün gelişeceğine inanıyoruz. Türkiye’deki oyun geliştiricilerinin bir sonraki etaba geçip, daha kompleks projelerde çalışmak istemelerine güveniyoruz. Buraya gelişimiz sonrası yakın zamanda çok daha küresel yatırımcıların ve şirketlerinin Türkiye’ye geleceğine inanıyoruz. İlk adımı biz atalım” dedi.

“Türkiye Ofisimiz Bize Yeni Alanlarda Fırsatlar Sunacak”

Hibrit çalışma modeline sahip olduklarını belirten Abrak, “2006 yılında dahil olduğum IO Interactive ailesi hep özgün projeleriyle dünya gündeminde yer aldı. 2017 yılında şirketi devralmamızın ardından hızla HITMAN 3’ü pazara sunduk ve daha önce görülmemiş, özgün satış stratejimizle sektöre bir ilk kazandırdık. HITMAN 3’ün bir öncekine göre yüzde 300 daha kârlı olduğunu gururla söyleyebilirim. Her ne kadar IO Interactive olarak şu anda Project 007 ve Project Fantasy gibi projelere odaklanmış olsak da, Kıdemli Yapımcımız Sam Doğantimur liderliğindeki Türkiye ofisimizin bizi hem AAA hem de mobil aplikasyon alanında daha ileriye taşıyacağına inanıyoruz” dedi.

“Eğitimden Bağımsız Herkes Uzmanlık Alanında Kritik Pozisyonlar Alabilir”

Global çapta faaliyet gösteren Peakon çalışan memnuniyeti anketlerinde dünya genelinde yüzde 5’lik dilimde yer aldıklarını belirten Abrak, “Çalışan memnuniyetinden de anlaşılacağı gibi çalışma arkadaşlarımız, IO Interactive’in bir parçası olmaktan çok memnunlar. Ayrıca özel yetenekler, lokasyon fark etmeksizin kendilerini kanıtlama imkanına sahip. Resmi eğitim süreçlerinin dışında kendini geliştirmek isteyen ve tecrübe edinmeye açık olan herkes projelerimizde kritik bir pozisyonda etki yaratabilir” dedi.

“IO Interactive’in 4 Temel Kurumsal Değeri Var!”

Yönetimi devralmamızın sonrasında IO Interactive’in, kendine özgü değerleriyle oyun sektöründe ayrıştığını belirten Abrak, “Nispeten birbirinden uzak üç, Türkiye ofisiyle dört farklı lokasyonda faaliyet gösteriyor olsak da, IO Interactive’in 4 temel değeri her ofisimizde organik bir şekilde varlığını sürdürüyor. IO Interactive çalışanları görev ve sorumlulukları ne olursa olsun herkese her zaman doğruyu söyler, yaptıkları her işte öncü olurlar, muhasebeden satışa herkes asıl işimizin oyun yaratmak olduğu bilinciyle hareket eder ve tüm çalışma arkadaşlarımız lokasyon fark etmeksizin tek ekip ruhuyla çalışır” dedi.


 

Basın bülteninden derlenmiştir.

1998 Ankara doğumluyum, uzun yıllardır Donanım Arşivi'nde web sitesi yöneticiliği yapıyorum. Sizlere ürün incelemeleriyle ve teknoloji haberleriyle güncel, doğru içerikler sunmayı hedefliyorum. Aynı zamanda Donanım Arşivi Forum'da da yöneticilik yapmaktayım.

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şunlar da ilginizi çekebilir

Sinema Haberleri

Son dönemde Cartoon Network‘ün izleyiciyle buluşturduğu yeni, kalitesiz yapımlar varolan izleyici kitlesinin ayrılmasına ve kanalın eski popülerliğini kaybederek kan kaybetmesin yol açtı. Hal böyle...

Oyun Haberleri

14 yılın ardından nihayet Red Dead Redemption, Rockstar Games tarafından PC platformuna geliyor. Bir zamanların en büyük kanun kaçağı macerası olarak oyun dünyasında iz...

Oyun Haberleri

Resident Evil serisi, yıllardır korku ve aksiyon türünde oyunseverlerin gönlünde taht kurmayı başaran bir efsane. Özellikle Resident Evil 7: Biohazard ile serinin aldığı yeni...

Oyun Haberleri

Rockstar Games, GTA Online’da bu yılın Cadılar Bayramı temalı etkinliği olarak “Ludendorff Mezarlığında Hayatta Kalma” modunu duyurduğundan bu yana, oyun topluluğu adeta bu nostaljik...