AMD, FSR 2.0’ın açık kaynak kodunu yayımladıktan kısa bir süre sonra, modder olarak çalışmalarını sürdüren PotatoOfDoom , Cyberpunk 2077 için yaptığı NVIDIA DLSS’den FSR 2.0’a dönüştürme moduyla herkesi şaşırtmıştı. Modder’a göre yerel yapımlar kadar iyi olmasa da güncel FSR 1.0 teknolojisine göre yüksek bir performans sunuyor.
DLSS’ten FSR 2.0’a dönüşme furyasının geleceği çok aydın duruyor, şöyle ki Cyberpunk 2077’den sonra birçok oyun (Red Dead Redemption 2 , Metro Exodus: Enhanced Edition , Marvel’s Guardians of the Galaxy, Dying Light 2 ve Death Stranding and Control) için de geliştirilen bu mod paketleri çok fazla yarar sağladı.
DLSS teknolojisini FSR 2.0’a çevirme işlemini nasıl gerçekleştireceğiz?
- Kaynak kısmında bulunan “FidelityFX Super Resolution 2.0 for Dying Light 2″ mod dosyasını indirin,
- RAR’ın içerisinde bulunan, nvngx.dll dosyasını nvngx_dlss.dll dosyasının da bulunduğu bin klasörüne yerleştirin,
- EnableSignatureOverride.reg dosyasını bir kez çalıştırın.
Bu mod dosyası aktif olarak Dying Light 2 için üretilmiş olmasına rağmen Marvel’s Guardians of the Galaxy oyununda da çalışmakta. Bu gidişle AAA seviyesindeki oyunlar da dahil olmak üzere birçok yapımda FSR 2.0 teknolojisini aktif olarak test edebileceğiz.
Mod Dosyası: https://github.com/RealIndica/RDRFSR2
Yusuf Emre Keskin
Ara 26, 2022 at 19:07
Linke tıkladığımda mod kaldırılmış diyor sanırsam. Nerden bulabilirim?
Mehmet Yılmaz
Ara 26, 2022 at 19:12
Bir hayran yapımı mod olduğu için destek sunamıyoruz maalesef.