NVIDIA, bu hafta Rainbow Six Siege’e NVIDIA Reflex özelliği geldiğini ve DLSS teknolojisine sahip olacak yeni oyunları duyurdu. Artık Unreal Engine geliştiricilerinin oyunlarına DLSS ve Reflex teknolojilerini entegre etmeleri artık daha kolay hale gelecek ve DLSS teknolojisi çeşitli yaratıcı uygulamaların performansını artırmak için aktif olarak kullanılabilecek.
Rainbow Six Siege’e Hedefleme Güncellemesi Geliyor
Neredeyse tüm sporlarda doğru donanımın kullanılması, rakiplerin tam potansiyellerine ulaşmalarına yardımcı olabilir. Rekabetçi oyunlarda, daha iyi GPU’lara, ekranlara, bilgisayar donanımlarına ve iyi yazılımlara sahip olmanın, oyunlarda ölüm ve yaşam arasındaki farkı yaratabilecek en önemli faktörlerden biri olduğu bilinen bir gerçektir. GeForce 10 Serisi ve daha yeni bir ekran kartına sahip Rainbow Six Siege oyuncuları artık genel test sunucusunu indirebilir, Vulkan sürümünü çalıştırabilir ve oyuna başlamadan önce NVIDIA Reflex’i deneyebilir. Bunun için oyuncuların ekran seçenekleri menüsünden NVIDIA Reflex Düşük Gecikme Modu’nu etkinleştirmeleri yeterli.
Rekabetçi oyunlarda nişan alırken bir milisaniyelik gecikme oyunu kazanmak ya da kaybetmek arasındaki farkı yaratabilir. Bu nedenle, sistem gecikmesini azaltmak Rainbow Six Siege oyuncuları için büyük bir önem taşıyor. NVIDIA Reflex ile oyunlardaki sistem gecikmesi önemli ölçüde azalıyor. Bu da nişan almayı ve bilgisayarın yanıt hızını artırmayı kolaylaştırıyor.
NVIDIA, rekabetçi oyuncuların uçtan uca sistem gecikmesini ölçmelerine ve optimize etmelerine yardımcı olmak için NVIDIA Reflex Latency Analyzer‘ı oluşturdu. NVIDIA Reflex Latency Analyzer monitörlerde ve farelerde yerleşik olarak bulunan donanım ve yazılımı kullanarak sistem gecikmesinin artık kolayca ölçümlenilebilmesine ve böylece kurulumun en iyi yanıt süresi için optimize edilmesine olanak tanır. NVIDIA ayrıca ASUS ROG SWIFT 360Hz PG259QNR ekranın artık piyasada mevcut olduğunu ve MSI Clutch GM41 oyun faresinin Reflex Latency Analyzer ürün ailesine katıldığını duyurdu.
Nioh 2: The Complete Edition ve Mount & Blade II: Bannerlord Daha da Hızlandı!
Nioh 2: The Complete Edition ve Mount & Blade II: Bannerlord, NVIDIA DLSS teknolojisini destekleyen oyunlar listesine katılıyor. Nioh 2’de DLSS teknolojisinin etkinleştirilmesi kare hızlarını %58’e kadar hızlandırabiliyor ve GeForce RTX oyuncularının 60 FPS’nin üzerinde Nioh 2 oyununun keyfini çıkarmasını sağlıyor. Mount & Blade II: Bannerlord’ta ise NVIDIA DLSS, 4K’da performansı %50’ye kadar hızlandırabiliyor ve oyunun GeForce RTX GPU’larında 60 FPS’nin üzerine ulaşmasına olanak tanıyor.
UE4 Oyun Tasarımcılarının NVIDIA DLSS ve Reflex Teknolojisini Oyunlara Eklemeleri Kolaylaştı
Oyun geliştiricilerinin, tasarladıkları oyunların en popüler oyunlarda kullanılan ileri teknolojilerle seviyelerini arttırmaları artık çok daha basit hale geldi. Unreal Engine 4 (UE4) geliştiricileri artık Unreal Engine 4.26 için bir eklenti olarak DLSS teknolojisine erişebiliyorlar. Ayrıca, NVIDIA Reflex artık UE4’ün ana hatlarında bir özellik olarak mevcut. Tasarımcılar artık Reflex Düşük Gecikme Modu’nu oyunlarına kolayca ekleyebilecekler. Ayrıca artık tüm Unreal Engine tasarımcıları, UE4 entegrasyonu sayesinde aynı teknolojileri oyunlarda kolayca kullanabilecekler.
Dünyaca Ünlü Stüdyolar Performans Artışı İçin NVIDIA DLSS Teknolojisini Destekliyor
Artık DLSS teknolojisi sadece oyuncuların yararlanabilecekleri bir teknoloji olarak kalmayacak. İçerik üreticiler ve yaratıcı meslek sahipleri bu teknolojiyi sanal prodüksiyon, mimari görselleştirme, animasyonlar, ürün tasarımı, simülasyonlar ve veri üretimi dahil olmak üzere her türlü iş akışını geliştirmek için de kullanılabilecek. 51 World, Goodbye Kansas Studios, Hyundai Motors, Lucasfilm’s Industrial Light & Magic (ILM), Orca Studios, Surreal Film Productions gibi önde gelen stüdyolar performanslarını artırmak ve yaratıcı vizyonlarını gerçekleştirmek için DLSS teknolojisinden yararlanıyor.
Bu bir basın bültenidir.