Neler Yeni

TURKNET REZİLLİĞİ

riquA

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
137
Dahası  
Reaksiyon skoru
55
İsim
Faruk Yılmaz
D-Smart'tan Türknet'e cayma ile geçişim.

25/07'de aboneliğim onaylandı. Modem arayüzüne girilen bilgilerin sonucunda internet gelmedi ve arıza kaydı oluşturuldu.

Saha ekibinden sonra 16mbit internetim aktif oldu ve 35mbite yükseltme için kayıt oluşturdum.

Yükseltme tamamlanmadan bir daha internet gitti ve arıza kaydı oluşturdum.

Türknet'in sitesinde güncel 35mbitte paketim ancak hala internetim yok. Saha ekibinin notlarında;
-Fiziki hasar tespit edilmiştir onarım için üst ekibe bırakılmıştır.
-Fiziksel hasar tespit edilmemiştir. Müşteri kaynaklı sorun vardır. (Üst ekip)

Bugün de hala internetim yok ve şuan altyapımı sorguladığım zaman internetin 35den 15e indiğini gördüm. (Apartmandaki diğer daireler hala 35mbit)

Tahminimce ilk arızadaki ekip sorunu çözerken aynı zamanda potansiyel hızı da düşürdü.

Şu süreçte nasıl bir yol izleyebilirim?

Yer yer (internet bağlanana kadar var olan müşteri hizmetleri) müşteri hizmetlerinde kötü üslup ve ağırlıkla bilgisizlik vardı. Rastgele insanlar oturtulmuş gibiydi.
 

Ekler

  • Screenshot_20200731-211721_Chrome.jpg
    Screenshot_20200731-211721_Chrome.jpg
    340.1 KB · Hit: 42
  • Screenshot_20200731-211646_Chrome.jpg
    Screenshot_20200731-211646_Chrome.jpg
    342.7 KB · Hit: 44
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
911,655
Mesajlar
8,343,272
Üyeler
141,470
Son üye
morgan james
Top Bottom