Neler Yeni

Gamepower, İncehesap ve Oksid Bilişim Hakkında

naysxd

80+
Katılım
11 Mayıs 2020
Mesajlar
398
Baştan söyleyeyim uzun geliyorsa okumamanı öneriyorum.Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.Forumda GP-İncehesap konuları artış gösterdikçe ve neden gp düşmanlığınız var 1 ürün bozuk çıktı diye vesaire gibi yorumları gördükçe bu konuya kendi yaşadığım olayları size anlatarak açıklık getirmek istiyorum.Şimdi baştan şunu söylemeliyim asla bi markayı veya yükselmeye çalışan gelişmekte olan bi kurumu eleştirmiyorum sadece GP markasının türkiyede bu distribütörüyle yani incehesap'ın eline düşerek asla alınmaması gerektiğini size şu şekilde anlatmak istiyorum:
Bakın tıp fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim uzun süre burslarım ve çalışarak kazandığım, biriktirdiğim para ile bilgisayar toplamak istedim ve tamamen kendi param ile gaming gecelerinden toplam 1 ayda sistem topladım toplam bütçem 8000-9000₺ civarı idi ve onların distribütörlüğünü yaptığı XFX ten THICC3 Model 5700xt ve GP den saber klavye, icarus mouse, 27inç 144hz monitörlerini aldım ve onların distribütörü olduğu tüm ürünlerden sorun yaşadım gerisinde hiçbir problemim yok bu sorunlar şu şekilde:
1)XFX 5700XT 144 hertze aldığında reset atan çok farklı kronik bir sorunla geldi(ilk açtığım andan beri böyleydi ve bunu tespit etmem 2 haftamı aldı)
2)Saber wasd tuşları ve space tuşu 1 hafta sonra basmadı
3)mouse ve Monitör ses çıkarmaya başladı mouse özellikle kullanım sırasında çat çat esniyor çok küçük dokunuşlarda bile
4)Monitör light bleed ve free sync açıkken yansıma sorunuyla beraber geldi ayrıca ölü piksel garantili denmesine rağmen 5 adet ölü piksel ile geldi
Şimdi arkadaşlar inanın bu sorunlar bana denk gelmiştir diyorum yine de sadece onların distribütör olduğu kısımda gelmesine bir şey aramıyorum garantiye gönderirim diyorum ve önemsemiyorum bak buraya kadar hiçbir sorun yok zaten tek sorun burdan sonrası :)
Monitörümü mausumu göndermedim kullanmama engel olmadıkları için çünkü gerçekten hevesliydim hemen ekran kartımı ve klavyemi paketleyip yurtiçi kargo ile dedikleri şekilde sarıp içindeki sorunları yazıp gönderdim 14 gün sonra değişim verilen saber geri geldi ve 1 hafta sonra tekrar basmama sorunu yaptı
En komik tarafı geliyor 5700 xt den ise "KARGO GÜNLERİ VE TATİL GÜNLERİ HARİÇ 19 GÜNDE" kartımı geri alabildim toplamda hepsi içinde 30 gün ve kartı teslim alıp eve yürürken kartın 3 Fanlı THICC3 modeli olmasına rağmen 2 fanlı dissipation modelinin olduğunu farkedip hemen ince hesap desteği aradım ve ağzıma geleni söyledim bana dedilerki hiç açmadan kartı geri gönder yenisini hemen 2-3 gün içinde sana ulaştırıcaz.Yine tamam dedim gönderdim tam 5 gün boyunca telefonlarıma bakmayıp onlarca yalan söylediler bugün kargoluyoruz elimizde çok iş var vesaire ve telefonlarımın yüzde 80ine bakmadılar bilerek.Ayrıca şunu belirteyim hem teknik destekleri oksit bilişimin yetkilisi hem ince hesap yetkilisi ikisi de hiçbir teknik bilgisi yok çünkü bana 2 fanlı olsun ne olacak o da 5700 xt değil mi diyen bi yetkili teknik servis çalışanıyla görüştüm uzun süre :).Bana 5 gün sonra biz size bugün göndericez dediler akşamında maalesef elimizde stok kalmadı deyip paranızı geri iade ediyoruz dediler ve ben bilgisayarı alalı 50 gün olmuştu ve ekran kartımı 3100e almış olmama rağmen şuanki fiyatı 4500 TL civarı olmasna rağmen bana 3100 TL verdiler ve hiçbir telefonuma bakmadılar son konuşmamızda ise size 2 fanlı modeli gönderme sebebimiz senin aldığın zamanda 3100 liraya almışsın şuan sadece buna yetiyor 3100 TL ondan gönderdik bilerek deyip bir yalan daha uydurdular.Ben 2 hafta önce mecbur 2070super aldım 4000₺'ye aradaki 900₺ farkıda indirime gideceklerini söyleyip ben aldıktan sonra indirim yapamıyoruz deyip kesip attılar.Arkadaşlar daha olan bir sürü şey var hepsini tüketici haklarına şikayet ettim gerekenin yapılmasını istiyorum ve en önemlisi de bana kayıt edilen o telefon konuşmalarındaki saydıkları onlarca yalanın hesabını sormak amacım.50 gün sonra 3100₺ geri ödeme aldım ve dolar yaklaşık 1.10₺ artış göstermişti ve kartım 1300₺ pahalanmıştı ve bana iade edilen paranın değeri de umrumda değil yasal haklarıdır diyorum fakat bana söylenen onlarca yalan varken çok rahat şikayet ettim.

Sonuç olarak bunları yazma amacım hiçbir markayı karalamak değil meselem GP veya XFX asla değil mesele şu bu fırsatçılara ben bi şekilde kandım düştük bilmiyorum ama daha fazla insan mağdur olmasın hele ekmeğini taştan çıkaran insanlar asla olmasın herkese iyi forumlar diliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Dipnot: İnanmadığınız herhangi şüpheye düştüğünüz en ufak bi durumu kanıtlarım ister özelden ister burdan
 
Son düzenleme:

!ROGStrix!

80+ Platinum
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
11,180
En İyi Cevap
7
Baştan söyleyeyim uzun geliyorsa okumamanı öneriyorum.Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.Forumda GP-İncehesap konuları artış gösterdikçe ve neden gp düşmanlığınız var 1 ürün bozuk çıktı diye vesaire gibi yorumları gördükçe bu konuya kendi yaşadığım olayları size anlatarak açıklık getirmek istiyorum.Şimdi baştan şunu söylemeliyim asla bi markayı veya yükselmeye çalışan gelişmekte olan bi kurumu eleştirmiyorum sadece GP markasının türkiyede bu distribütörüyle yani incehesap'ın eline düşerek asla alınmaması gerektiğini size şu şekilde anlatmak istiyorum:
Bakın tıp fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim uzun süre burslarım ve çalışarak kazandığım, biriktirdiğim para ile bilgisayar toplamak istedim ve tamamen kendi param ile gaming gecelerinden toplam 1 ayda sistem topladım toplam bütçem 8000-9000₺ civarı idi ve onların distribütörlüğünü yaptığı XFX ten THICC3 Model 5700xt ve GP den saber klavye, icarus mouse, 27inç 144hz monitörlerini aldım ve onların distribütörü olduğu tüm ürünlerden sorun yaşadım gerisinde hiçbir problemim yok bu sorunlar şu şekilde:
1)XFX 5700XT 144 hertze aldığında reset atan çok farklı kronik bir sorunla geldi(ilk açtığım andan beri böyleydi ve bunu tespit etmem 2 haftamı aldı)
2)Saber wasd tuşları ve space tuşu 1 hafta sonra basmadı
3)mouse ve Monitör ses çıkarmaya başladı mouse özellikle kullanım sırasında çat çat esniyor çok küçük dokunuşlarda bile
4)Monitör light bleed ve free sync açıkken yansıma sorunuyla beraber geldi ayrıca ölü piksel garantili denmesine rağmen 5 adet ölü piksel ile geldi
Şimdi arkadaşlar inanın bu sorunlar bana denk gelmiştir diyorum yine de sadece onların distribütör olduğu kısımda gelmesine bir şey aramıyorum garantiye gönderirim diyorum ve önemsemiyorum bak buraya kadar hiçbir sorun yok zaten tek sorun burdan sonrası :)
Monitörümü mausumu göndermedim kullanmama engel olmadıkları için çünkü gerçekten hevesliydim hemen ekran kartımı ve klavyemi paketleyip yurtiçi kargo ile dedikleri şekilde sarıp içindeki sorunları yazıp gönderdim 14 gün sonra değişim verilen saber geri geldi ve 1 hafta sonra tekrar basmama sorunu yaptı
En komik tarafı geliyor 5700 xt den ise "KARGO GÜNLERİ VE TATİL GÜNLERİ HARİÇ 19 GÜNDE" kartımı geri alabildim toplamda hepsi içinde 30 gün ve kartı teslim alıp eve yürürken kartın 3 Fanlı THICC3 modeli olmasına rağmen 2 fanlı dissipation modelinin olduğunu farkedip hemen ince hesap desteği aradım ve ağzıma geleni söyledim bana dedilerki hiç açmadan kartı geri gönder yenisini hemen 2-3 gün içinde sana ulaştırıcaz.Yine tamam dedim gönderdim tam 5 gün boyunca telefonlarıma bakmayıp onlarca yalan söylediler bugün kargoluyoruz elimizde çok iş var vesaire ve telefonlarımın yüzde 80ine bakmadılar bilerek.Ayrıca şunu belirteyim hem teknik destekleri oksit bilişimin yetkilisi hem ince hesap yetkilisi ikisi de hiçbir teknik bilgisi yok çünkü bana 2 fanlı olsun ne olacak o da 5700 xt değil mi diyen bi yetkili teknik servis çalışanıyla görüştüm uzun süre :).Bana 5 gün sonra biz size bugün göndericez dediler akşamında maalesef elimizde stok kalmadı deyip paranızı geri iade ediyoruz dediler ve ben bilgisayarı alalı 50 gün olmuştu ve ekran kartımı 3100e almış olmama rağmen şuanki fiyatı 4500 TL civarı olmasna rağmen bana 3100 TL verdiler ve hiçbir telefonuma bakmadılar son konuşmamızda ise size 2 fanlı modeli gönderme sebebimiz senin aldığın zamanda 3100 liraya almışsın şuan sadece buna yetiyor 3100 TL ondan gönderdik bilerek deyip bir yalan daha uydurdular.Ben 2 hafta önce mecbur 2070super aldım 4000₺'ye aradaki 900₺ farkıda indirime gideceklerini söyleyip ben aldıktan sonra indirim yapamıyoruz deyip kesip attılar.Arkadaşlar daha olan bir sürü şey var hepsini tüketici haklarına şikayet ettim gerekenin yapılmasını istiyorum ve en önemlisi de bana kayıt edilen o telefon konuşmalarındaki saydıkları onlarca yalanın hesabını sormak amacım.50 gün sonra 3100₺ geri ödeme aldım ve dolar yaklaşık 1.10₺ artış göstermişti ve kartım 1300₺ pahalanmıştı ve bana iade edilen paranın değeri de umrumda değil yasal haklarıdır diyorum fakat bana söylenen onlarca yalan varken çok rahat şikayet ettim.

Sonuç olarak bunları yazma amacım hiçbir markayı karalamak değil meselem GP veya XFX asla değil mesele şu bu fırsatçılara ben bi şekilde kandım düştük bilmiyorum ama daha fazla insan mağdur olmasın hele ekmeğini taştan çıkaran insanlar asla olmasın herkese iyi forumlar diliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Dipnot: İnanmadığınız herhangi şüpheye düştüğünüz en ufak bi durumu kanıtlarım ister özelden ister burdan
Hocam merhaba karti eğer 3100e aldınız iseniz 3100 geri yatar ama diğer konularda kesinlikle haklısınız tüketici hakem heyetine başvurun
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam merhaba karti eğer 3100e aldınız iseniz 3100 geri yatar ama diğer konularda kesinlikle haklısınız tüketici hakem heyetine başvurun
Monitörünüzün ölü piksel var ise onlar buyur hocam onun yüzünden gönderin yeni göndersinler size
 

Qzer

80+ Bronze
Katılım
9 Ağustos 2020
Mesajlar
1,985
Dahası  
Reaksiyon skoru
816
İsim
Ekrem
Bende James Donkey kulaklık aldım. Arızalı çıktı. Garantiye yolladım. Yaptık diye aynı malı geri yolladılar
 

naysxd

80+
Katılım
11 Mayıs 2020
Mesajlar
398
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Bende James Donkey kulaklık aldım. Arızalı çıktı. Garantiye yolladım. Yaptık diye aynı malı geri yolladılar
İkisi de aynı distribütörlük JD VE GP kesinlikle aynı insanlarla yani oksitbilişim-incehesapla muhatapsınız kesinlikle ellerine düşmeyin size de geçmiş olsun
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam merhaba karti eğer 3100e aldınız iseniz 3100 geri yatar ama diğer konularda kesinlikle haklısınız tüketici hakem heyetine başvurun
Mesaj otomatik birleştirildi:


Monitörünüzün ölü piksel var ise onlar buyur hocam onun yüzünden gönderin yeni göndersinler size
Monitörü göndericem zaten dostum kısa bir süre sonra zaten bahsettiğiniz yasal haklarından haberdarım fakat diğer konularda daha aklıma gelmeyen bir sürü şey var..
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Qzer

!ROGStrix!

80+ Platinum
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
11,180
En İyi Cevap
7
İkisi de aynı distribütörlük JD VE GP kesinlikle aynı insanlarla yani oksitbilişim-incehesapla muhatapsınız kesinlikle ellerine düşmeyin size de geçmiş olsun
Mesaj otomatik birleştirildi:


Monitörü göndericem zaten dostum kısa bir süre sonra zaten bahsettiğiniz yasal haklarından haberdarım fakat diğer konularda daha aklıma gelmeyen bir sürü şey var..
Hocam yazın yardımcı olayım bildiğim kadarıyla
 

naysxd

80+
Katılım
11 Mayıs 2020
Mesajlar
398
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Hocam yazın yardımcı olayım bildiğim kadarıyla
Dostum bilmediğim bir şey anlamında demedim aklıma gelmiyor sadece bi kaç şey ama olay genel olarak anlattığım şekilde herkesi bilgilendirmek istedim..
 

Oktay58

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
725
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
398
İsim
Oktay Nuri Orhon
Arkadaşın dediği doğru ne kadar verdiyseniz okadar yarımakla yükümlü firmalar ancak yaşadığınız kur maduriyeti apayrı bi kötü şans olmuş tüketici hakem heyetine başvurun buna bnzer bi senaryo vodafone ile aramda oldu başvurdum tüketici haklarına 24 saat içinde sorunum çözüldü
 

naysxd

80+
Katılım
11 Mayıs 2020
Mesajlar
398
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Kur kısmında hiçbir şey diyemiyorum bu da şanssızlıktır evet ama sakın ellerine düşmeyin insana bize zorundasınız psikolojisinde davranıyorlar ve 2 fanlı modeli bana açtırmamak için sana yenisini göndericez diyorlar ta o zaman stoğunuzda yok ama dedim olsun göndericez depodan dediler sonrasında ellerine ulaştıktan sonra aa stokta yokmuş dediler :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

ardından para iadesi yapıcaz dediler istemiyorum iade kesinlikle kartımı istiyorum dedim ve 6 ay sonra stoklara gelicek beklersiniz dediler :D para iadesi istemiyorum dediğimde tamam yapmıyoruz bekliyoruz kararınızı dediler ve 2 dakika sonra mail "Tebrikler iade başarılı" ve para yattı.
 

Borsa Kaplanı

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
6,007
En İyi Cevap
2
Kur kısmında hiçbir şey diyemiyorum bu da şanssızlıktır evet ama sakın ellerine düşmeyin insana bize zorundasınız psikolojisinde davranıyorlar ve 2 fanlı modeli bana açtırmamak için sana yenisini göndericez diyorlar ta o zaman stoğunuzda yok ama dedim olsun göndericez depodan dediler sonrasında ellerine ulaştıktan sonra aa stokta yokmuş dediler :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

ardından para iadesi yapıcaz dediler istemiyorum iade kesinlikle kartımı istiyorum dedim ve 6 ay sonra stoklara gelicek beklersiniz dediler :D para iadesi istemiyorum dediğimde tamam yapmıyoruz bekliyoruz kararınızı dediler ve 2 dakika sonra mail "Tebrikler iade başarılı" ve para yattı.
Demekki neymiş gp alınmazmış. Paranla rezil olmuşsun resmen okurken sinirlendim.
 

naysxd

80+
Katılım
11 Mayıs 2020
Mesajlar
398
Demekki neymiş gp alınmazmış. Paranla rezil olmuşsun resmen okurken sinirlendim.
Almayın aldırmayın herkese bi örnek olsun diye yazıyorum buraya gp veya xfx alınmaz değil tekrar söylüyorum incehesap ve oksitbilişim (aynı firmalar) dolayısıyla James Donkey vb ürünler bu distribütörlük altındayken kullanılmaz alınmaz umarım kimsenin başı yanmaz bir daha :)
 

Borsa Kaplanı

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
6,007
En İyi Cevap
2
Almayın aldırmayın herkese bi örnek olsun diye yazıyorum buraya gp veya xfx alınmaz değil tekrar söylüyorum incehesap ve oksitbilişim (aynı firmalar) dolayısıyla James Donkey vb ürünler bu distribütörlük altındayken kullanılmaz alınmaz umarım kimsenin başı yanmaz bir daha :)
Satış sonrası destek önemli şey bir daha görmüş olduk.
 

Spektrumdx3

80+ Silver
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
2,454
En İyi Cevap
1
Baştan söyleyeyim uzun geliyorsa okumamanı öneriyorum.Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.Forumda GP-İncehesap konuları artış gösterdikçe ve neden gp düşmanlığınız var 1 ürün bozuk çıktı diye vesaire gibi yorumları gördükçe bu konuya kendi yaşadığım olayları size anlatarak açıklık getirmek istiyorum.Şimdi baştan şunu söylemeliyim asla bi markayı veya yükselmeye çalışan gelişmekte olan bi kurumu eleştirmiyorum sadece GP markasının türkiyede bu distribütörüyle yani incehesap'ın eline düşerek asla alınmaması gerektiğini size şu şekilde anlatmak istiyorum:
Bakın tıp fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim uzun süre burslarım ve çalışarak kazandığım, biriktirdiğim para ile bilgisayar toplamak istedim ve tamamen kendi param ile gaming gecelerinden toplam 1 ayda sistem topladım toplam bütçem 8000-9000₺ civarı idi ve onların distribütörlüğünü yaptığı XFX ten THICC3 Model 5700xt ve GP den saber klavye, icarus mouse, 27inç 144hz monitörlerini aldım ve onların distribütörü olduğu tüm ürünlerden sorun yaşadım gerisinde hiçbir problemim yok bu sorunlar şu şekilde:
1)XFX 5700XT 144 hertze aldığında reset atan çok farklı kronik bir sorunla geldi(ilk açtığım andan beri böyleydi ve bunu tespit etmem 2 haftamı aldı)
2)Saber wasd tuşları ve space tuşu 1 hafta sonra basmadı
3)mouse ve Monitör ses çıkarmaya başladı mouse özellikle kullanım sırasında çat çat esniyor çok küçük dokunuşlarda bile
4)Monitör light bleed ve free sync açıkken yansıma sorunuyla beraber geldi ayrıca ölü piksel garantili denmesine rağmen 5 adet ölü piksel ile geldi
Şimdi arkadaşlar inanın bu sorunlar bana denk gelmiştir diyorum yine de sadece onların distribütör olduğu kısımda gelmesine bir şey aramıyorum garantiye gönderirim diyorum ve önemsemiyorum bak buraya kadar hiçbir sorun yok zaten tek sorun burdan sonrası :)
Monitörümü mausumu göndermedim kullanmama engel olmadıkları için çünkü gerçekten hevesliydim hemen ekran kartımı ve klavyemi paketleyip yurtiçi kargo ile dedikleri şekilde sarıp içindeki sorunları yazıp gönderdim 14 gün sonra değişim verilen saber geri geldi ve 1 hafta sonra tekrar basmama sorunu yaptı
En komik tarafı geliyor 5700 xt den ise "KARGO GÜNLERİ VE TATİL GÜNLERİ HARİÇ 19 GÜNDE" kartımı geri alabildim toplamda hepsi içinde 30 gün ve kartı teslim alıp eve yürürken kartın 3 Fanlı THICC3 modeli olmasına rağmen 2 fanlı dissipation modelinin olduğunu farkedip hemen ince hesap desteği aradım ve ağzıma geleni söyledim bana dedilerki hiç açmadan kartı geri gönder yenisini hemen 2-3 gün içinde sana ulaştırıcaz.Yine tamam dedim gönderdim tam 5 gün boyunca telefonlarıma bakmayıp onlarca yalan söylediler bugün kargoluyoruz elimizde çok iş var vesaire ve telefonlarımın yüzde 80ine bakmadılar bilerek.Ayrıca şunu belirteyim hem teknik destekleri oksit bilişimin yetkilisi hem ince hesap yetkilisi ikisi de hiçbir teknik bilgisi yok çünkü bana 2 fanlı olsun ne olacak o da 5700 xt değil mi diyen bi yetkili teknik servis çalışanıyla görüştüm uzun süre :).Bana 5 gün sonra biz size bugün göndericez dediler akşamında maalesef elimizde stok kalmadı deyip paranızı geri iade ediyoruz dediler ve ben bilgisayarı alalı 50 gün olmuştu ve ekran kartımı 3100e almış olmama rağmen şuanki fiyatı 4500 TL civarı olmasna rağmen bana 3100 TL verdiler ve hiçbir telefonuma bakmadılar son konuşmamızda ise size 2 fanlı modeli gönderme sebebimiz senin aldığın zamanda 3100 liraya almışsın şuan sadece buna yetiyor 3100 TL ondan gönderdik bilerek deyip bir yalan daha uydurdular.Ben 2 hafta önce mecbur 2070super aldım 4000₺'ye aradaki 900₺ farkıda indirime gideceklerini söyleyip ben aldıktan sonra indirim yapamıyoruz deyip kesip attılar.Arkadaşlar daha olan bir sürü şey var hepsini tüketici haklarına şikayet ettim gerekenin yapılmasını istiyorum ve en önemlisi de bana kayıt edilen o telefon konuşmalarındaki saydıkları onlarca yalanın hesabını sormak amacım.50 gün sonra 3100₺ geri ödeme aldım ve dolar yaklaşık 1.10₺ artış göstermişti ve kartım 1300₺ pahalanmıştı ve bana iade edilen paranın değeri de umrumda değil yasal haklarıdır diyorum fakat bana söylenen onlarca yalan varken çok rahat şikayet ettim.

Sonuç olarak bunları yazma amacım hiçbir markayı karalamak değil meselem GP veya XFX asla değil mesele şu bu fırsatçılara ben bi şekilde kandım düştük bilmiyorum ama daha fazla insan mağdur olmasın hele ekmeğini taştan çıkaran insanlar asla olmasın herkese iyi forumlar diliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Dipnot: İnanmadığınız herhangi şüpheye düştüğünüz en ufak bi durumu kanıtlarım ister özelden ister burdan
Öncelikle çok geçmiş olsun. İnsanların anlamadıkları şu;

Birileri youtube da test videosu çekerken bunu keyif olsun diye yapmıyor. Herkes ekmeğinin peşinde. Bi insanı sevmek fikrine değer vermek ayrı bi olay. Marketcinin şahsını seviyorum diye her sattığı ürünü almıyorum.
Xfx para verirse överler.
Gp para verirse överler.
Jd para verirse överler.
Kimse kimsenin kara kaşı için cebinden para veripte ürün test etmiyor. Açın gözünüzü
 
Top Bottom