Baştan söyleyeyim uzun geliyorsa okumamanı öneriyorum.Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.Forumda GP-İncehesap konuları artış gösterdikçe ve neden gp düşmanlığınız var 1 ürün bozuk çıktı diye vesaire gibi yorumları gördükçe bu konuya kendi yaşadığım olayları size anlatarak açıklık getirmek istiyorum.Şimdi baştan şunu söylemeliyim asla bi markayı veya yükselmeye çalışan gelişmekte olan bi kurumu eleştirmiyorum sadece GP markasının türkiyede bu distribütörüyle yani incehesap'ın eline düşerek asla alınmaması gerektiğini size şu şekilde anlatmak istiyorum:
Bakın tıp fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim uzun süre burslarım ve çalışarak kazandığım, biriktirdiğim para ile bilgisayar toplamak istedim ve tamamen kendi param ile gaming gecelerinden toplam 1 ayda sistem topladım toplam bütçem 8000-9000₺ civarı idi ve onların distribütörlüğünü yaptığı XFX ten THICC3 Model 5700xt ve GP den saber klavye, icarus mouse, 27inç 144hz monitörlerini aldım ve onların distribütörü olduğu tüm ürünlerden sorun yaşadım gerisinde hiçbir problemim yok bu sorunlar şu şekilde:
1)XFX 5700XT 144 hertze aldığında reset atan çok farklı kronik bir sorunla geldi(ilk açtığım andan beri böyleydi ve bunu tespit etmem 2 haftamı aldı)
2)Saber wasd tuşları ve space tuşu 1 hafta sonra basmadı
3)mouse ve Monitör ses çıkarmaya başladı mouse özellikle kullanım sırasında çat çat esniyor çok küçük dokunuşlarda bile
4)Monitör light bleed ve free sync açıkken yansıma sorunuyla beraber geldi ayrıca ölü piksel garantili denmesine rağmen 5 adet ölü piksel ile geldi
Şimdi arkadaşlar inanın bu sorunlar bana denk gelmiştir diyorum yine de sadece onların distribütör olduğu kısımda gelmesine bir şey aramıyorum garantiye gönderirim diyorum ve önemsemiyorum bak buraya kadar hiçbir sorun yok zaten tek sorun burdan sonrası
Monitörümü mausumu göndermedim kullanmama engel olmadıkları için çünkü gerçekten hevesliydim hemen ekran kartımı ve klavyemi paketleyip yurtiçi kargo ile dedikleri şekilde sarıp içindeki sorunları yazıp gönderdim 14 gün sonra değişim verilen saber geri geldi ve 1 hafta sonra tekrar basmama sorunu yaptı
En komik tarafı geliyor 5700 xt den ise "KARGO GÜNLERİ VE TATİL GÜNLERİ HARİÇ 19 GÜNDE" kartımı geri alabildim toplamda hepsi içinde 30 gün ve kartı teslim alıp eve yürürken kartın 3 Fanlı THICC3 modeli olmasına rağmen 2 fanlı dissipation modelinin olduğunu farkedip hemen ince hesap desteği aradım ve ağzıma geleni söyledim bana dedilerki hiç açmadan kartı geri gönder yenisini hemen 2-3 gün içinde sana ulaştırıcaz.Yine tamam dedim gönderdim tam 5 gün boyunca telefonlarıma bakmayıp onlarca yalan söylediler bugün kargoluyoruz elimizde çok iş var vesaire ve telefonlarımın yüzde 80ine bakmadılar bilerek.Ayrıca şunu belirteyim hem teknik destekleri oksit bilişimin yetkilisi hem ince hesap yetkilisi ikisi de hiçbir teknik bilgisi yok çünkü bana 2 fanlı olsun ne olacak o da 5700 xt değil mi diyen bi yetkili teknik servis çalışanıyla görüştüm uzun süre .Bana 5 gün sonra biz size bugün göndericez dediler akşamında maalesef elimizde stok kalmadı deyip paranızı geri iade ediyoruz dediler ve ben bilgisayarı alalı 50 gün olmuştu ve ekran kartımı 3100e almış olmama rağmen şuanki fiyatı 4500 TL civarı olmasna rağmen bana 3100 TL verdiler ve hiçbir telefonuma bakmadılar son konuşmamızda ise size 2 fanlı modeli gönderme sebebimiz senin aldığın zamanda 3100 liraya almışsın şuan sadece buna yetiyor 3100 TL ondan gönderdik bilerek deyip bir yalan daha uydurdular.Ben 2 hafta önce mecbur 2070super aldım 4000₺'ye aradaki 900₺ farkıda indirime gideceklerini söyleyip ben aldıktan sonra indirim yapamıyoruz deyip kesip attılar.Arkadaşlar daha olan bir sürü şey var hepsini tüketici haklarına şikayet ettim gerekenin yapılmasını istiyorum ve en önemlisi de bana kayıt edilen o telefon konuşmalarındaki saydıkları onlarca yalanın hesabını sormak amacım.50 gün sonra 3100₺ geri ödeme aldım ve dolar yaklaşık 1.10₺ artış göstermişti ve kartım 1300₺ pahalanmıştı ve bana iade edilen paranın değeri de umrumda değil yasal haklarıdır diyorum fakat bana söylenen onlarca yalan varken çok rahat şikayet ettim.
Sonuç olarak bunları yazma amacım hiçbir markayı karalamak değil meselem GP veya XFX asla değil mesele şu bu fırsatçılara ben bi şekilde kandım düştük bilmiyorum ama daha fazla insan mağdur olmasın hele ekmeğini taştan çıkaran insanlar asla olmasın herkese iyi forumlar diliyorum.
Dipnot: İnanmadığınız herhangi şüpheye düştüğünüz en ufak bi durumu kanıtlarım ister özelden ister burdan
Bakın tıp fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim uzun süre burslarım ve çalışarak kazandığım, biriktirdiğim para ile bilgisayar toplamak istedim ve tamamen kendi param ile gaming gecelerinden toplam 1 ayda sistem topladım toplam bütçem 8000-9000₺ civarı idi ve onların distribütörlüğünü yaptığı XFX ten THICC3 Model 5700xt ve GP den saber klavye, icarus mouse, 27inç 144hz monitörlerini aldım ve onların distribütörü olduğu tüm ürünlerden sorun yaşadım gerisinde hiçbir problemim yok bu sorunlar şu şekilde:
1)XFX 5700XT 144 hertze aldığında reset atan çok farklı kronik bir sorunla geldi(ilk açtığım andan beri böyleydi ve bunu tespit etmem 2 haftamı aldı)
2)Saber wasd tuşları ve space tuşu 1 hafta sonra basmadı
3)mouse ve Monitör ses çıkarmaya başladı mouse özellikle kullanım sırasında çat çat esniyor çok küçük dokunuşlarda bile
4)Monitör light bleed ve free sync açıkken yansıma sorunuyla beraber geldi ayrıca ölü piksel garantili denmesine rağmen 5 adet ölü piksel ile geldi
Şimdi arkadaşlar inanın bu sorunlar bana denk gelmiştir diyorum yine de sadece onların distribütör olduğu kısımda gelmesine bir şey aramıyorum garantiye gönderirim diyorum ve önemsemiyorum bak buraya kadar hiçbir sorun yok zaten tek sorun burdan sonrası
Monitörümü mausumu göndermedim kullanmama engel olmadıkları için çünkü gerçekten hevesliydim hemen ekran kartımı ve klavyemi paketleyip yurtiçi kargo ile dedikleri şekilde sarıp içindeki sorunları yazıp gönderdim 14 gün sonra değişim verilen saber geri geldi ve 1 hafta sonra tekrar basmama sorunu yaptı
En komik tarafı geliyor 5700 xt den ise "KARGO GÜNLERİ VE TATİL GÜNLERİ HARİÇ 19 GÜNDE" kartımı geri alabildim toplamda hepsi içinde 30 gün ve kartı teslim alıp eve yürürken kartın 3 Fanlı THICC3 modeli olmasına rağmen 2 fanlı dissipation modelinin olduğunu farkedip hemen ince hesap desteği aradım ve ağzıma geleni söyledim bana dedilerki hiç açmadan kartı geri gönder yenisini hemen 2-3 gün içinde sana ulaştırıcaz.Yine tamam dedim gönderdim tam 5 gün boyunca telefonlarıma bakmayıp onlarca yalan söylediler bugün kargoluyoruz elimizde çok iş var vesaire ve telefonlarımın yüzde 80ine bakmadılar bilerek.Ayrıca şunu belirteyim hem teknik destekleri oksit bilişimin yetkilisi hem ince hesap yetkilisi ikisi de hiçbir teknik bilgisi yok çünkü bana 2 fanlı olsun ne olacak o da 5700 xt değil mi diyen bi yetkili teknik servis çalışanıyla görüştüm uzun süre .Bana 5 gün sonra biz size bugün göndericez dediler akşamında maalesef elimizde stok kalmadı deyip paranızı geri iade ediyoruz dediler ve ben bilgisayarı alalı 50 gün olmuştu ve ekran kartımı 3100e almış olmama rağmen şuanki fiyatı 4500 TL civarı olmasna rağmen bana 3100 TL verdiler ve hiçbir telefonuma bakmadılar son konuşmamızda ise size 2 fanlı modeli gönderme sebebimiz senin aldığın zamanda 3100 liraya almışsın şuan sadece buna yetiyor 3100 TL ondan gönderdik bilerek deyip bir yalan daha uydurdular.Ben 2 hafta önce mecbur 2070super aldım 4000₺'ye aradaki 900₺ farkıda indirime gideceklerini söyleyip ben aldıktan sonra indirim yapamıyoruz deyip kesip attılar.Arkadaşlar daha olan bir sürü şey var hepsini tüketici haklarına şikayet ettim gerekenin yapılmasını istiyorum ve en önemlisi de bana kayıt edilen o telefon konuşmalarındaki saydıkları onlarca yalanın hesabını sormak amacım.50 gün sonra 3100₺ geri ödeme aldım ve dolar yaklaşık 1.10₺ artış göstermişti ve kartım 1300₺ pahalanmıştı ve bana iade edilen paranın değeri de umrumda değil yasal haklarıdır diyorum fakat bana söylenen onlarca yalan varken çok rahat şikayet ettim.
Sonuç olarak bunları yazma amacım hiçbir markayı karalamak değil meselem GP veya XFX asla değil mesele şu bu fırsatçılara ben bi şekilde kandım düştük bilmiyorum ama daha fazla insan mağdur olmasın hele ekmeğini taştan çıkaran insanlar asla olmasın herkese iyi forumlar diliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Dipnot: İnanmadığınız herhangi şüpheye düştüğünüz en ufak bi durumu kanıtlarım ister özelden ister burdan
Son düzenleme: